Koudum, 26 juni 2026 – Dat het warm is, heel warm, voelt iedereen wel. Omrop Sudwest maakte een aardig filmpje om te laten zien hoe Koudum ermee omgaat. Dat gaat van een waarschuwing op het nieuwe bord bij De Klink tot aan het eten van ijsjes bij de pas heropende ijssalon in Koudum. En er wordt ook nog gesport bij de sportschool! Of gaat het ook daar toch om ijsjes eten?
van Zuidwest Friesland
