In de eerste nieuwsbrief van Galerie Lytse Skientme van 2025 blikken de Koudumer galeriehouders terug op de zeer geslaagde expositie van Histoarysk Koudum die van half januari tot half februari in de galerie gehouden werd. Maar liefst ruim vierhonderd bezoekers bezochte de expositie ‘Koudumer verhalen uit de Tweede Wereldoorlog’ en daarnaast kwamen ook nog drie schoolklassen op bezoek. Nu bereidt de galerie zich voor op het expositieseizoen 2025. De folder waarin alle exposanten staan met één van hun kunstwerken, is klaar.
Nieuwsbrief 2025-01 van Galerie Lytse Skientme is hier te bekijken.
