Koudum 22 januari 2026 – Hij zit er alweer sinds november vorig jaar, maar deze week kregen de Koudumers een flyer in de bus. Daarop legt Jan Paul Grouwstra uit hoe het nu zit met JP’s Keuken (voorheen Mobs). Na het vertrek van Jildou en Arend Hobma met hun kinderen naar Zuid-Amerika, zette Jan Paul, de kok van Mobs, de zaak in de Hoofdstraat van Koudum nog enige tijd voort. Na de verkoop van het pand stopte de horecazaak in augustus. Maar sinds november is Jan Paul terug, niet alleen als kok, maar als eigenaar van de horecazaak die nu JP’s Keuken heet.
Jan Paul is sinds 1995 werkzaam als kok bij diverse horecagelegenheden. De laatste jaren zorgde hij voor de gerechten bij Mobs. Hij zet de zaak nu voort met dezelfde gerechten, alleen breidt hij zijn keuken uit met nieuwe gerechten. Ook kan hij catering verzorgen. Via de website van JP’s Keuken is meer informatie te krijgen.
